شاینا شاینا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

شاینا احمدلو

بستنی

1392/5/26 13:25
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

یادته گفته بودم هیچ شیرینی رو دوست نداری کشفیدم که قند رو دوست داری و فقط قند رو میخوری

 

بازم یادته گفتم هیچ بستنی دوست نداری بازم کشفیدیم که بعله شما بستنی فروتاره آلو جنگلی رو دوست داری میدونی چرا ؟؟ چون ترشه و شوره !!!!!!!!!!!!!! بعله همچین دخملی دارم من ولی چشمتون روز بد نبینه که شما چه کردی با این بستنی راضی نمیشدی که به من بدی همه جای خونه رو بستنی کردی میز تلویزیونم که محل اصلی شماست پدرش رو در آوردی با چه سختی من تمیزش کردم تازه اون موقع بود که گفتم خوبه که بستنی دوست نداری

شاینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

✿♥✿ محمدپارسا ✿♥✿
26 مرداد 92 23:36
ماشالا به این شاینا خانوم گل


میسییییییییییییییی
مریم
28 مرداد 92 0:46
بستنی خوردنتم قشنگه