شاینا شاینا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

شاینا احمدلو

شیرین کاری

1392/5/26 13:22
نویسنده : مامانی
162 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی هر دقیقه که از شما غافل بشیم میری و یه دسته گلی به آب میدی و یا یه شیرین کاری شیرین شیرین انجام میدی تازگیا یاد گرفتی در کمد دیواری و کمد اسباب بازیات رو باز میکنی یعنی من موندم چجوری تلاش میکنی بعدشم میای دست ما رو میگیری و میبری تو اتاقت اول میگی برق رو روشن کن بعد منو بغل کن بذار خودم یه نگاه اساسی به اسباب بازیا بندازم بعدم انتخاب میکنی و میگی این و وقتی که دستت کلی ذوق میکنی ولی این مسئله خیلی دووم نداره چون سریع دلت یه چیز دیگه میخواد بعضی روزها دیگه کلافه میشم ولی چه کنم یه بار که از خستگی همه اسباب بازیا رو گذاشتم جلوت ولی تو ناراحت شدی که چرا اینکار رو کردم و شما میخوای خودت قدرت انتخاب داشته باشی بعلههههههههههه و منم مجبور شدم همه رو بذارم تا سرکار خودت انتخاب کنی که قربونت برم که چقدر ذوق میکنی وقتی اسباب بازی به دلخواه خودت رو برمیداری کلی ذوق میکنی و خوشحال میشی ایشالله همیشه تو زندگیت انتخابای درست رو انجام بدی و همیشه موفق باشی عروسکم بوس واسه شما

 

خوب حالا بذار بگم از باز کردن در کمد دیواری هیچی دیگه همه وسایل رو من باید منتقل کنم به بالاترین طبقه که شما دست نزنی یه بارم که در سبد نخ و سوزن رو برداشته بودی و به بهترین نحوه ازش استفاده میکردی که خدا رو شکر که از خود نخ و سوزن ها استفاده نکردی

شاینا

 

فدای خنده تو

شاینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

از طرف خاله کتی و پارمیس جون
27 مرداد 92 17:42
وای عزیزم قربون اون کفشهات بشم.


وای خاله جونیییییییییییییییی اشکم دراومد