شاینا شاینا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

شاینا احمدلو

آوای باران و شاینا

1392/11/15 12:06
نویسنده : مامانی
479 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک خانم خلاصه کلی داری معروف میشیا ایشالله روزی بشه که بقیه بیان و بخوان با شما عکس بگیرن عزیزم به امید روزای پر از موفقیت و شادی و خوشبختی تو

 

دخترم همیشه یادت باشه که تو مهمی تو بهترینی تو هستی که میتونی هر کاری رو انجام بدی تو هستی که میتونی همه حرفا و حدیثای اشتباه رو درست کنی تو هستی که میتونی باعث رشد خودت بشی فقط باید بخوای بدون و مطمئن باش که من همیشه مثل کوه پشتت هستم عزیزم مطمئن باش که هر کاری بخوای انجام بدی من کنارتم نمیذارم بیافتی عزیزم هیچ وقت تنهات نمیذارم هیچ وقت از کنارت دور نمیشم همیشه باهاتم فقط تو بخواه و انجام بده که تو میتونی کوه هم تکون بدی میتونی آسمانم به زمین بیاری دخترم من باهاتم لبخند

البته تو عکس مامانی هم هست چون نمیشد دیگه بعلههههههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿
15 بهمن 92 21:18
وااااااااااااای واقعا دیگه خیلی معروف شدیاااا اینقدر که باران اومده باهات عکس بندازه مطمئن هستم کلی دعا و ثنا کرده تا بتونه همچین موقعیتی گیرش بیاد بلههههه دیگه شاینا خانوم ما اینه دیگه باید ازش وقت گرفت ماشالا به شاینا خانوم خوشگل و مامانی شاینا خانوم دلم براتون یه ذره شده مرسی عزیزم ما هم همینطور مشتاق دیدن گل پسرتون هستیم
صدف
23 بهمن 92 22:19
عزیزم چقدر ملوس و دوست اشتنی شدی شاینا جونم ایشالله همیشه سلامت و شاد باشی کنار مامان بابای خوبت و مهمون کوچولوی جدید مرسي صدف جونم ايشالله تو هم ني ني دار بشي و اينجوري بشيد