شاینا شاینا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

شاینا احمدلو

مادرانه

1392/4/26 13:26
نویسنده : مامانی
122 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم الان 8 روزه که از ماه رمضون گذشته اولین روزی که مامان روزه بود و سفره افطار رو پهن کرد مامانی داشت سر سفره دعا میکرد واسه خوشبختی تو واسه سلامتی تو و بابایی یه دفعه شما گفتی : مامان  و دستای خشکلت رو بردی بالا و یه چیزی گفتی

همون موقع مامانی بغلت کرد و به خاطر اینکه خدا تو رو بهم داده شکرش کردم من خیلی خوشبختم چون تو رو دارم خیلی خیلی خوشبختم بخاطر داشتن فرشته کوچیکی مثل تو از خدا ممنونم که خدا تو رو بهم داده هیچ لذتی بیشتر و بالاتر از بغل کردن شما نیست واسه من همون موقع واسه همه مامانای منتظر دعا کردم ایشالله که خاله هاجرم زودتر نی نی اش بیاد تو بغلش به حق همین روزای عزیز

 

8 روزه از ماه رمضون گذشته و 8 روزه که شما سر سفره افطاری کنار مامانی  میشینی و با من افطار میکنی چقدر روزای قشنگیه وقتی من و تو کنار هم افطار میکنیم به امید روزیی که من و شما کنار هم روزه هامون رو بگیریم و با همدیگه افطار کنیم بی صبرانه منتظر اون روزا هستم همه هستی من همه مونس من همه همدم من

( راستی تا یادم نرفته بگم که بابایی به خاطر معده نمیتونه روزه بگیره دخملی گلم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه
26 تیر 92 22:22
الهی که خدا شما مادر و دختر و پدر رو برای هم نگه داره. الهی که همیشه شاد و خوش و سلامت باشید در کنار هم.
مامانی شاینا جونی، خیلی خوشگل نوشتید.


مرسی گلم مرسی از دعای خیلی قشنگت
عموی باباش
14 مرداد 92 4:39
ایشالله سالم باشه وشاد و همیشه دستاشو برا دعا بالا بگیره . بگید این ناز نازی خوشگل مارو هم ئعا کنه


مرسی عموجونی حتما