شاینا شاینا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

شاینا احمدلو

خیار

1392/4/11 12:03
نویسنده : مامانی
257 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم مامانی خیلی دوست داره که شما میوه زیاد بخوری شما هم درخواست خیار کردی و من ذوق پوست کندم و دستت دادم و پشتت به من بود بعد از چند دقیقه برگشتی دیدم وای خیار از نصف هم کمتر مونده تو دستت کلی ذوق کردم و قربونت صدقه ات رفتم که الهی که شما خیار رو خوردی

 

شاینا

 

ولی زهی خیال باطللللللللللللللل

بریم ادامه مطلبببببببببببببببب

دیدم که بعلللللللللللللله شما همش رو میریزی

 

شاینا

 

نمای نزدیک

شاینا

 

حالا هر کی اینو ببینه با خودش فکر میکنه عجب بچه غذا خوریه چقدر زودی خیارش رو خورد ببین چجوری داره خیار رو تو دهنش جا میکنهاسترس

شاینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

از طرف خاله کتی و پارمیس جون
11 تیر 92 13:09
شاینا عسلی داری بزرگ میشی
پروانه مامان آوین
12 تیر 92 13:04
وایییییییییییی جیگرو نگا ماشالله چه بزرگ شده .قربونش برم


مرسی خاله جونی کجایی خبری ازت نیست بیا دیگه مامانی دلش برات تنگ شده
سمانه
12 تیر 92 16:18
من عاشق این نشستنتم عسیسسسسم
وانیا
16 تیر 92 17:25
قربون تو دخمل


مرسی خاله جونییییییییی
عمه شیما
17 تیر 92 11:55
شاینا جونم من همه کاراتو دوست دارم حتی میوه خوردنت بوووووووووووووس


میسییییییییییی