شاینا شاینا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

شاینا احمدلو

شاینا عشقیییییییییییییییییی

1392/4/10 13:14
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشقتم مامانی من عاشق اون خندیدنتم عاشق اون نگاه کردن تو هستم دخترم عزیز دلم همه وجود من وقتی دیروز داشتی بازی میکردی  و مامانی یواشکی تو رو نگاه میکرد وقتی نتونستی جعبه مداد رنگی تو برداری و با اعتراض داشتی غر میزدی و وقتی دیدی من توجه نمیکنم بدو بدو اومدی سمت من و دستم رو گرفتی بردی سمت کمدت تا مداد رنگی هات رو بهت بدم اون موقع بود که خدا رو صد هزار مرتبه شکر کردم به خاطر داشتن موجود زیبایی چون تو سپاسگذار باشم

 

خدا رو شکرت خدایا شکرت خدایا دل همه مامانای منتظر رو شاد کن خدایا به همه کمک کن به همه اونایی که منتظرن یه نی نی تو دلشون بذار ای خدا هیچ کسی رو نا امید نکن

 

 

 

آمیننننننننننننننننننننننننننن

 

شاینا

 

خدایا ازت ممنونم الان تازه مامانم رو درک میکنم خدایا خودت نگهدار مامانم باش خودت بهش کمک کن من هیچ کاری نتونستم واسه اش انجام بدم جز اذیت خداجونم خودت بهش کمک کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا مو فرفری
10 تیر 92 13:35
نوش جونت عزیزم چه فلافلی می خوره ، عجب دست فرمونی هم داره



مرسییی

سمانه
12 تیر 92 16:17
الهی آمین. خیلی قشنگ نوشتی مامانی..