شاینا شاینا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

شاینا احمدلو

روز مادر

1392/2/23 12:28
نویسنده : مامانی
101 بازدید
اشتراک گذاری

زیباترین واژه در لبان آدمی مادر است

زیباترین خطاب مادر جان است

مادر واژه است سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای دل بر می آید

 

ولی همه این شیرین ها تو اینکه تو من و مادر صدا کنی صدایی به قشنگی و آوازی به زیبایی شنیدن صدای تو زمانی که منو مامان صدا میکنی نیست دخترم خیلی خوبی و ماهی الان دومین سالی هست که تو روز مادر پیش من هستی و این لطف رو بمن کردی و اسم مادر رو روی من گذاشتی و امسال اولین سالی هست که تو منو مامان صدا میکنی دخترم ازت ممنونم به خاطر اینکه این هدیه بزرگ رو به من دادی

در ضمن شما و بابایی به من یه عینک خیلی خشکل دادی مارک بولگاری دست شما درد نکنه عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

اینجا از مامی جونی هم باید تشکر کنیم که خیلی خیلی واسه شاینا زحمت میکشه تمام ساعتایی که مامانی سرکار کاره مامی جونی زحمت میکشه به کمک عمه شیما شاینا رو نگه میداره خیلی خیلی دوستتون دارم و امیدواریم که یه روزی بتونیم تمام زحمتایی که شما واسه شاینا کشیدید یه روزی جبران کنیم گرچه فکر نمیکنم که این زحمتای شما رو بشه جبران کرد خیلی خیلی دوستتون داریم زیادقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

از طرف خاله کتی و پارمیس جون
23 اردیبهشت 92 19:07
مامانی حتما باید مارک عینک را بگی