شاینا شاینا ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

شاینا احمدلو

سالروز میلاد تو

1393/1/20 9:50
نویسنده : مامانی
686 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه دوستای گلم و عزیزایی که واسه تولد عشق و میوه زندگیم بهمون تبریک گفتن تشکر کنم و بابت اینکه این روز رو به یادشون مونده بود خیلی خیلی ممنونم و امیدواریم بتونیم یه روزی یه جوری ازتون تشکر کنیم

همه امید من روزی که تو به دنیا اومدی با همه خوبیها و سختی هاش یادمه یادمه که چقدر باورنکردنی اومدی و همه ما با اومدنت ذوق زده و البته خیلی هول شده بودیم شبی که تو اومدی زندگی من تغییر کرد موجودی که همه زندگیش وابسته به من بود و من باید همه نیازهاش رو برآورده میکردم تو بودی

فرشته کوچولویی که با اومدنت من مادر شدم

عزیزم تازگیا هم که بهم میگی مانیییییییییی دلم ضعف میره واسه صدا کردنت

وقتی از سر کار میام و با دستات صورتم رو میگیری و هی بوس میکنی و بغلم میکنی دنیا رو بهم هدیه میدن امید من اینو بدون که دنیای من با تو رنگ گرفت با تو معنی گرفت و با تو همه شیرینی ها به سمت من اومد

دوستت دارم و بدون که هیچ چیز جای تو رو نمیگیره عروسکم من عاشقتم

تولد

 

بریم ادامه مطلب

الهی قربون فوت کردنت بشم مامانی که عاشق اینی که فوت کنی

سالروز

 

یعنی این لبا که جمع میشه واسه فوت کردن رو باید همش بوسید

سالروز

الهی قربون خانمیت بشم من

سالروز

سالروز

ایشالله همیشه زندگیت روشن باشه و همه زندگیت پر از نور باشه

سالروز

 

زیباترین صحنه زندگی من این لحظه دیدن توئه خدا کنه همیشه بتونم باعث شادی و ذوق تو بشم

سالروز

شاینا و بابایی ( بابایی چه نورانی افتاده خخخخخخخخخخخخخخ )

سالروز

سالروز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)